ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

بدین منظور:

کلیدهای ترکیبی Win+R را زده و در کادر Run عبارت control را وارد کرده و Enter بزنید.

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, | 18:24 | نویسنده : hassan |

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه،ویروسی شدن و.. حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم.

در ادامه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه معرفی میکنیم.

فعال کردن قابلیت Previous Version
در ابتدا شما برای بازیابی نسخه های قبلی یک فایل و پوشه باید قابلیت Previous Version داریوها سیستم خود را فعال کنید زیرا این قابلیت در ویندوز ۷ به طور پیش فرض فقط بر روی درایو C فعال است و شما در ابتدا فقط میتوانید به نسخه های قبلی فایل و پوشه این درایو دسترسی پیدا کنید،برای فعال نمودن قابلیت Previous Version بقیه داریو های سیستم مسیر زیر را دنبال کنید:

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, | 10:37 | نویسنده : hassan |

چنان چه از کاربران ویندوز 7 و یا 8 هستید می‌توانید با ساختن یک usb موسوم به Reset disk به منظور پیشگیری و بازیابی سیستم استفاده کنید.

برای شروع انجام کار لازم است وارد کنترل پنل شوید.
سپس Creat a password Reset disk را از قسمت User accounts انتخاب کنید.
 

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, | 14:13 | نویسنده : hassan |

هيچ قانون سخت و قاطعي براي بوجود آوردن يك وبلاگ وجود ندارد. با رعايت چند نكته وبلاگ نويسان مي توانند ميزان مقبوليت وبلاگ خود را افزايش دهند. 

 به موضوع اهميت دهيد. 

در يك وبلاگ موضوعات مختلفي مي تواند وجود داشته باشد ولي مطالب موجود در هر شاخه بايد متناسب با يك موضوع مشخص باشد. بازديد كنندگان وبلاگ شما وقتي وارد شاخه مورد علاقه خود مي شوند دوست دارند مطلبي متناسب با موضوع كه مورد پسند آنها قرار گرفته است پيدا كنند پس آنها را نااميد نكنيد. بيشتر خوانندگان وبلاگ علاقه اي به دانستن اينكه مثلاً شما براي صبحانه چه خورده ايد ندارند! اگر چه ممكن است براي آنها ميزان كالري يك صبحانه معمول جالب باشد. يك موضوع براي وبلاگ خود تعيين كنيد و به آن بچسبيد! در اين صورت مي توانيد مطمئن باشيد كه افرادي علاقه مند به موضوع انتخابي وجود دارند كه دوباره به وبلاگ شما سر مي زنند. چون شما همان چيزي را فراهم مي كنيد كه انها مي خواهند.    

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 

  



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, | 22:11 | نویسنده : hassan |

آلكسا يكي از بزرگترين و معتبر ترين وب سايت هايي است كه رتبه هر وب سايتي در آن، مي تواند نقش مهمي در موفقيت آن داشته باشد كه در اين مقاله به راهكار هاي افزايش رتبه سايت در آلكسا مي پردازيم 

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, | 16:33 | نویسنده : hassan |

براي كسي كه يك وب سايت اينترنتي را اداره مي كند يكي از كارهاي پر زحمت و وقت گير اطمينان از عملكرد صحيح تمامي لينك هايي است كه كه در وب سايت خود قرار داده است. چون هيچ چيز بدتر از آن نيست كه كاربران شما با بعد از كليك كردن بر روي يك لينك با صفحه معروفي كه حاوي پيغام صفحه مورد نظر يافت نشد يا Page not found مواجه شوند. به اين گونه لينك ها لينك هاي مرده مي گويند.

البته اين لينك ها فقط به لينك هاي خارجي محدود نمي شود. بلكه پيوند هايي كه به صفحات داخلي وب سايت شما اشاره دارند هم ممكن است خراب باشند و شما از آن بي خبر باشيد. بنابراين يكي از كارهايي كه بايد به صورت مداوم و هميشگي به عنوان مدير فني سايت بايد انجام دهيد اطمينان از صحت عملكرد كليه لينك هاي موجود در وب سايت شماست. چه لينك هاي داخلي كه به صفحات داخلي وب سايت شما پيوند مي خورند و چه لينك هاي خارجي كه به صفحاتي در ديگر وب سايت ها پيوند مي خورند.

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, | 16:25 | نویسنده : hassan |

در این مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم. تروجان ها بر خلاف ویروس ها، کرم ها و … توانایی تکثیر خود را ندارند. آنها بسیار شبیه نرم افزارهای مفید و کاربردی رفتار می کنند، اما در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث دسترسی هکر سازنده تروجان به کامپیوتر هدف (کامپیوتر آلوده شده) و به دست گرفتن کنترل آن می شوند.

 

برای خواندن ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, | 17:30 | نویسنده : hassan |

برخی فکر می کنند هک شدن فقط مربوط به  بانک ها، موسسات مالی و شرکت های بزرگ است و  نسبت به امنیت شبکه های کوچک و خانگی کمتر توجه می کنند ولی حقیقت این است که این شبکه ها به مراتب آسیب پذیر تر هستند.

هکر ها روش های مختلفی را به خدمت می گیرند تا به سیستم های کامپیوتری و شبکه های کامپیوتری دست یابند. و در این میان متخصصین امنیتی از روش هایی که هکر ها استفاده می کنند کپی برداری می کنند تا شبکه های کامپیوتری را از نظر نفوذ ناپذیری آزمایش کنند حفره های امنیتی را بیابند و نقاط آسیب پزیر آنها را مشخص کنند. آنها پس از اتمام این آزمایشات راهکار هایی برای از بین بردن حفره های امنیتی و جلوگیری از نفوذ هکر ها ارائه می دهند. و در سه دسته این تهدید های امنیتی را طبقه بندی می کنند: خفیف، متوسط و بحرانی و بر اساس این دسته بندی راهکار مناسب ارائه می شود. همیشه هنگام انجام ازمایشات امنیتی شبکه دو جنبه هست که باید از بروز آن جلوگیری شود: اول لو رفتن اطلاعات مالی و از دست رفتن سرمایه آن سازمان است و دوم مشکلات قانونی ناشی از دسترسی هکر ها به شبکه کامپیوتری شماست. عدم توجه به این موارد ممکن است به شکست یک کسب و کار بینجامد، باعث صرر دهی بالا شود، در یک سایت اینترنتی رانکینگ آنرا در موتور های جستجو مورد تهدید قرار دهد. یا به عنوان یک کارمند ممکن است به اخراج، مورد پیگرد قرار گرفتن و گاه زندانی شدن او منجر شود. و در این شرایط به سختی می توانید از نشان تجاری، اعتبار و شهرت خود دفاع کنید.

از دید عملی تست نفوذ به یک سیستم کامپیوتری اطلاعاتی را از میزان آسیب پذیری سیستم و اثرات آن در اختیار ما قرار می دهد  و احتمالا با این داده ها می توان بودجه تعیین کرد تا سیستم حفاظتی متناسب با آن را مورد استفاده قرار داد.

اما برای بیشتر کاربران خانگی می توان کار هایی ساده انجام داد تا از نفوذ هکر ها جلوگیری کرد تا از حمله های احتمالی به شبکه خود جلوگیری کنید.

کمی امنیت را بیشتر کنید

  • نام SSID شبکه خود را عوض کنید و SSID broadcast را غیر فعال نمایید. DHCP Control MAC Address Filtering را غیر فعال نمایید.

  • با استفاده از WEP Encrypt مکانیزم سد حفاظتی دیگر در برابر هکر ها قرار دهید.

  • از WPA استفاد ه کنید با تنظیم کد ۱۰ رقمی از اعداد و حروف می توانید مطمئن شوید سد محکم دیگری در برابر هکر ها قرار داده اید. این کد یک عبارت تصادفی از حروف و اعداد است فقط باید بتوانید آنرا به خاطر بسپارید.

این روش های بسیار ساده ای است که به شما کمک می کند از شبکه کامپیوتری خود حفاظت کنید. ولی به خاطر داشته باشید اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط هم دارید به امنیتی کمی بیش از این نیاز دارید چون اطلاعات با ارزش تری در اختیار شما قرار دارد و باید به همان نسبت سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید و از متخصصین امنیت شبکه کمک بگیرید.

 

 منبع: www.yadbegir.com

 نوشته: پائول فلمینگ             ترجمه: علی یزدی مقدم

 



تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 3:21 | نویسنده : hassan |
پایه و اساس یک استراتژی موفق بازاریابی با موتورهای جستجوگر، انتخاب بهترین عبارتهایی است که کاربران وب با جستجوی آنها سایت شما را می یابند. برای انتخاب عبارات مناسب نیز باید تحقیقات و بررسی های لازم انجام شود. شما باید عباراتی را بیابید که مخاطبان بالقوه شما جستجو می کنند نه عباراتی که شما هنگام جستجو از آنها استفاده می کنید (یا دوست دارید از آنها استفاده کنید).
رتبه بالا با عبارت مناسب است که شما باید به آن دست یابید. امکان دارد شما با کلماتی همواره در صدر نتایج جستجو باشید، اما موتورهای جستجو حتی یک بیننده هم روانه سایت شما نکنند! علت چیست ؟ بسیار ساده است: شما واژه هایی را برگزیده اید که جستجو نمی شوند!
کاربران برای یافتن سایت های مورد علاقه خود، عبارت هایی را جستجو می کنند. بعضی از عبارات بسیار جستجو می شوند که به این عبارت ها، عبارت های محبوب گفته می شود. عده ای از عبارت ها هم یا کم جستجو می شوند و یا جستجو نمی شوند که عبارت های دارای محبوبیت کم یا فاقد محبوبیت، خوانده می شوند.
میزان دفعاتی که بعضی از واژه ها در سپتامبر ۲۰۰۴، جستجو شده اند در زیر نشان داده شده است.
 
(میزان محبوبیت):
iran    ۲۷۹۰۲۹
travel    ۵۴۵۵۸۸۴
thailand travel    ۲۷۷۶۲
 
ترفند: اگر رتبه های متوسطی با عبارت های محبوب کسب کنید بهتر از این است که رتبه های بالایی با سایر عبارات داشته باشید.
 
بنابراین انتخاب درست عبارت های کلیدی، یکی از مهم ترین گام ها به هنگام سرمایه گذاری بر ارتقا رتبه های سایت در نتایج جستجو است. چه عباراتی را انتخاب کنید؟
برای انتخاب کلمات مناسب سه فاکتور عمده زیر را باید در نظر بگیرید:
 
• میزان مرتبط بودن آنها با محتوای سایت
• میزان محبوبیت آنها در بین کاربران وب
• میزان رقابتی بودن آنها میان وب سایت های دیگر
 
برای انتخاب واژه های کلیدی باید مانند بینندگان سایت تان فکر کنید: آنها با چه کلماتی سایت شما را می یابند؟
الف ) تمام عباراتی را بنویسید که دوست دارید، بینندگان با جستجوی آنها، سایت شما را بیایند.
ب ) سعی کنید تمام رقبای خود را شناسایی کنید. برای پیدا کردن این رقبا از چه کلماتی استفاده می کنید؟ آن عبارات را هم بنویسید.
ج ) لیست مرحله الف و ب را در هم ادغام کنید و لیست جدیدی را تشکیل دهید.
 
به هنگام تحلیل عبارتهای کلیدی شما به دنبال تمایلات کاربران هستید. بعد از تهیه لیست اولیه عبارتها باید مشخص نمایید که کاربران چه ترکیباتی از کلمات را به کار می برند.
 
• کلمات را به صورت جمع جستجو می کنند یا فرد؟
• عبارتهای مورد استفاده چند کلمه ای اند؟ (دو کلمه ای، سه کلمه ای و …)
• ترتیب جستجوی کلمات چگونه است؟ ( به عنوان مثال “ایران سفر” یا “سفر ایران” )
• مترادف های رایج کلمات کدامند؟
• حالت اختصاری کلمات کدام است؟ (بدون نقطه و با نقطه مانند IRIB و I.R.I.B.)
 
اگر در حال حاضر سایتی دارید، اطلاعات آماری دید و بازدید از آن می تواند بهترین کمک شما در انتخاب کلمات کلیدی باشند. کاربران تاکنون با چه عبارتهایی سایت شما را یافته اند؟ آن عبارتها را هم به لیست کلمات اضافه نمایید. اگر در حال حاضر سایتی ندارید، می توانید از فهرستها و موتورهای جستجوگر عمده کمک بگیرید.
به هنگام جستجو در برخی از موتورهای جستجوگر، ممکن است آنها عبارتهای دیگری را تحت عناوینی مانند “Related Searchs”، “Other Searchs for” و … به شما معرفی می کنند که توسط کاربران دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند و شما آنها را تا کنون در لیست خود قرار نداده اید. این عبارتها را هم به لیست کلمات خود اضافه نمایید.
 
یکی از این موتورهای جستجوگر، Askjeeves.com است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عبارتهای کلیدی ابزار دیگری نیز وجود دارد. به کمک این ابزار شما می توانید سه فاکتور مهم اشاره شده در انتخاب کلمات کلیدی را مورد ارزیابی قرار دهید.
 
Overture Search Term Suggestion Tool
اورچر، یک موتور جستجوگر رتبه بازای پول است که متعلق به یاهو می باشد. این موتور جستجوگر برای کمک به مشتریان خود ابزاری برای پیشنهاد کلمات کلیدی دارد که در آدرس زیر قابل دسترسی است:
 
 
با جستجوی کلماتی که تاکنون تهیه کرده اید در این ابزار می توانید میزان محبوبیت آنها را بیابید. همینطور سایر کلمات مرتبط با عبارت جستجو شده نیز نمایش داده می شود. نمونه ای از آن در شکل زیر نمایش داده شده است: هر چه بیشتر در این ابزار جستجو کنید به تصویر بهتری از رفتار مخاطبان واقعی سایتتان دست خواهید یافت.
 
Google Adwords
گوگل نیز ابزار مفیدی برای پیشنهاد کلمات کلیدی در آدرس زیر دارد:
 
 
گوگل تعداد دفعات جستجوی عبارتها را نشان نمی دهد، اما عبارتهایی که نمایش داده می شوند، حتما به میزان مناسبی توسط کاربران جستجو شده اند. هر دو ابزار فوق برای کمک به مشتریان تجاری گوگل و اورچر طراحی شده اند که البته به طور رایگان ارایه می شوند. برای اینکه این سرویسها همچنان به صورت رایگان ارایه شوند، جستجوهای روزانه خود را در آنها محدود نمایید. عموما شما می توانید با حدود ۱۰ جستجو کلمات کلیدی مناسب سایت خود را بیابید.
 
WordTracker
این ابزار با جمع آوری اطلاعات از چند موتور جستجوگر، به شما کمک می نماید تا کلمات مناسب را تشخیص دهید. هر چند که این سرویس به طور کامل رایگان نمی باشد اما شما هنوز هم می توانید به کمک آن پروسه تحقیق عبارات کلیدی خود را تکمیل نمایید.
 
برخی از موتورهای جستجوگر به بزرگی و کوچکی حروف حساس هستند. به عبارت دیگر جستجوی iran pistachio و Iran Pistachio در آن، نتایج جستجوی متفاوتی به دنبال خواهد داشت. هنگامی که به مرحله نهایی انتخاب کلمات کلیدی رسیدید باید این نکته را برای عبارتهایی که بیشتر به صورت حروف بزرگ جستجو می شوند نیز در نظر بگیرید. هر چه عبارتهای کلیدی طولانی تری را برگزینید شانس کسب رتبه بالاتر و همینطور مراجعه کاربران مخاطب به سایت شما بیشتر می شود. عبارتهای سه، چهار و پنج کلمه ای عموما منجر به نتایج جستجوی دقیقتری در نتایج جستجو می شوند.
 
حال که لیست اولیه آماده شده است از ابزار وب، فهرستها و موتورهای جستجوگر نیز کمک می گیریم تا انتخاب عبارتهای کلیدی سایت نهایی شود. بعد از انتخاب نهایی کلمات کلیدی حتما متوجه خواهید شده که لیست نهایی با لیست اولین عبارات مد نظر شما تفاوتهایی دارد که قبلا به آنها فکر نکرده بودید و این موضوع به خوبی گویای این نکته ظریف است که همیشه بخشی از حقیقت نزد دیگران است! میزان رقابتی بودن کلمات تا این مرحله کلمات محبوب و مرتبط تهیه شده است.
حال باید میزان رقابتی بودن آنها بررسی شود. برای این کار هریک از عبارات لیست تهیه شده را به ترتیب در گوگل، جستجو کنید. تقریبا همه موتورهای جستجوگر تعداد صفحاتی را که در پاسخ به جستجوی کاربران یافته اند، نشان می دهند. عدد نمایش داده شده در واقع تعداد رقبا برای آن عبارت جستجو شده را نشان می دهد. همانطور که ملاحظه می کنید با جستجوی عبارت تک کلمه ای iran، گوگل به ما می گوید که ۶۶۳ هزار صفحه درباره آن در پایگاه داده اش دارد. ۶۶۳ هزار صفحه که با هم برای رسیدن به رتبه های بالاتر رقابت می کنند. (آمار مربوط به اوایل ۲۰۰۵ می باشد.)
 
شما نیز تمام عبارت های لیست کلمات را جستجو کنید و تعداد رقبای خود را برای هر یک از آنها یادداشت کنید.
 
ترفند: اصولا هر چه کلمه ای محبوت تر باشد و رقبای کمتری نیز داشته باشد، بهتر است.
 
برای انتخاب کلمات کلیدی نکات زیر را هم مد نظر داشته باشید:
 
۱- عبارت های کلیدی شما یک کلمه ای نباشند. امروز کمتر عبارات یک کلمه ای جستجو می گردند و کاربران دریافته اند که به کمک عبارات دو، سه، چهار و حتی پنج کلمه ای بهتر می توانند منظور خود را بیان کنند و شرایط جستجو را به موضوع خاصی محدود نمایند. با انتخاب عبارت های دو و سه کلمه ای شما بخش خاصی از بازار را مورد هدف قرار می دهید : بازار کوچکتر، رقبای کمتر و از همه مهمتر، خریداران مشخص تر و علاقه مندتر.
 
۲- از کلمات بسیار رایج استفاده نکنید. به این گونه کلمات بسیار رایج و پرکاربرد، Stop Word یا بنجل می گویند. کلماتی که تقریبا در هر صفحه ای از وب از آنها استفاده شده است. مواردی نظیر is, the , and , www, home page ,be ,with و… موتورهای جستجوگر از این کلمات صرف نظر می کنند. کاربرد این کلمات چگالی کلمات کلیدی موجود در متن را پایین می آورد و ضمن آن که قابل جستجو هم نیستند.
 
نتیجه گیری: انتخاب کلمات کلیدی بخش مهم هر فعالیت بازاریابی با موتورهای جستجوگر است. انتخاب کلمات درست نقش مهمی در موفقیت اجرای استراتژطهای شما دارد و انتخاب آنها نیز به انجام بررسی های کافی نیاز دارد.
 
 
منبع: www.irandevelopers.com


تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 2:56 | نویسنده : hassan |

اجازه ندهید اطلاعات خصوصی شما لو رود

این ابزار رایج یاهو مسنجر که برای چت بکار می رود می تواند ناگهان تبدیل به نرم افزاری بسیار خطرناک شود و کاربران تازه کار قربانی کاربران نابکار شوند. و اخیرا گزارش های زیادی منتشر شده است بدین مضمون که کامپیوتر افراد از طریق چت آلوده شده و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها لو رفته است. و بدتر از آن این است که بعضی از این تازه کار ها اجازه می دهند نرم افزار های مخرب در کامپیوتر شان  دانلود و نصب شوند آنها خود را با دستان خود دچار مشکل کرده اند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم نکات پایه برای چت یاهو با ایمنی بیشتر را  یادآوری نمایم.

کاربران خطرناک را نادیده بگیرید

نادیده گرفتن یا به اصطلاح Ignore کردن کاربران یکی از ساده ترین روش ها برای جلوگیری از مزاحمت های رایج در چت است. قبل از هر چیز باید بگویم اگر افرادی که در لیست دوستان شما نیستند مرتب مزاحم شما شوند یاهو مسنجر می تواند نرم افزاری مزاحم و بسیار خسته کننده باشد. به همین دلیل بهترین راه این است که افراد ناشناس را بدون معطلی نادیده بگیرید چون اگر این کار را نکنید ممکن است یکی از قربانیان افراد خرابکار باشید. اگر این افراد را نادیده بگیرید بسته هایی که برای شما می فرستند هم نادیده گرفته می شوند و شما در برابر آنها محافظت می شوید. حتی اگر بخواهید کل افرادی را که در لیست دوستان شما قرار ندارند نادیده بگیرید می توانید این کار را به سادگی به کمک توابعی که در یاهو مسنجر تعبیه شده است انجام دهید.

فایل ها نا خواسته را رد کنید

بعضی افراد بد اندیش می خواهند شما را وادار کنند تا فایل هایی را دانلود کنید تا به این طریق کنترل کامپیوتر شما را به دست گیرند و در نهایت یا به کامپیوتر شما صدمه می زنند یا فایل ها و اطلاعات خصوصی شما را به سرقت می برند. بنابراین فقط فایل هایی را قبول کنید که مطمئن شوید هم پاک هستند و هم توسط افراد مطمئن و شناخته شده فرستاده شده اند. به عنوان مثال وقتی که یک هکر فایلی را به کامپیوتر شما خواهد فرستاد که خود به خود نصب و اجرا می شود و از طریق آن می تواند کنترل کامل کامپیوتر را تا زمانی که آنرا خاموش کنید به دست گیرد.

از دادن رمز عبور و نام کاربری چت خود به دیگران خود داری نمایید

اخیرا شنیده ام که افرادی با ساختن نام های کاربری گمراه کننده خود را به عنوان کارمندان یاهو جا زده و از شما می خواهند رمز عبور خود را در اختیار آنها بگذارید. لطفا به خاطر داشته باشید که یاهو هیچگاه از شما نمی خواهد اطلاعات خصوصی مانند رمز عبور را در اختیارش قرار دهید. این نام کاربری می تواند به این شکل باشد: Yahoo_Admin01 و مانند آن. اگر به چنین نام کاربری برخورد کردید که از شما اطلاعات خصوصی یا رمز عبور درخواست کرد بلافاصله آنرا نادیده بگیرید یا اصطلاحاً آنرا Ignore کنید.

با هر کسی وارد کنفرانس نشوید

مراقب باشید این یکی از روش ها مرسوم هک کردن است وقتی با کسی وارد کنفرانس می شود گویی درهای کامپیوتر خود را به روی او باز کرده اید و اگر وی یک هکر باشد یا فردی باشد که ابزار های هک را در اختیار دارد می تواند به راحتی به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد. بنابراین فقط با دوستانی که به آنها اعتماد کامل داردید به این روش چت کنید. چون ممکن است قربانی فردی نابکار باشید.

 

  منبع:www.yadbegir.com

  نویسنده:علی یزدی مقدم

  



تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 2:3 | نویسنده : hassan |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
امکانات وب